Alles wat je weten wilt over Office Heroes


 

 

 

 

FAQ#01 - Wat is Office Heroes precies?

Office Heroes is een netwerk voor freelance secretaresses en virtual assistants. Op de website kunnen zij zich op professionele wijze profileren. Bedrijven én collega’s kunnen in onze database met een groot aantal  managementondersteuners zoeken naar beschikbare freelancers. Je bent 24/7 welkom!

FAQ#02 - Hoe kan Office Heroes de kwaliteit van de freelancer garanderen?

We doen er alles aan om zoveel mogelijk kwalitatief goede en ervaren freelance managementondersteuners aan te trekken. Daarom checken we of en hoe recent iemand aanbevelingen heeft op LinkedIn of haar/zijn eigen website. We kunnen om voor de hand liggende redenen nooit de kwaliteit van het werk van een persoon garanderen.

FAQ#03 - Zijn er kosten verbonden aan een lidmaatschap?

Ja, meer informatie vind je in het menu Lidmaatschappen!

FAQ#04 - Waarmee onderscheidt Office Heroes zich?

Office Heroes is een website waar uitsluitend freelance support professionals zich kunnen profileren. Je vindt op Office Heroes dus alleen secretaresses/assistenten en geen freelancers uit andere beroepsgroepen. Daarnaast onderscheiden we ons doordat alle profielen up to date én compleet zijn (cv, datum beschikbaar, aantal uur en werkgebied). We screenen de profielen regelmatig. Dit komt de kwaliteit van de uitkomsten van de zoekopdrachten ten goede. Uniek is ook dat alle informatie rechtstreeks toegankelijk is voor alle leden van Office Heroes waardoor er snel geschakeld kan worden.

FAQ#05 - Ik zoek een freelance secretaresse. Op welke criteria kan ik zoeken?

Als je lid bent van Office Heroes, kun je selecteren op drie criteria:

Per wanneer moet de freelance secretaresse beschikbaar zijn? In welke plaats (=provincie) vindt het uitvoeren van de opdracht plaats? Voor hoeveel uur moet de freelancer inzetbaar zijn?

Alle profielen die aan de gewenste criteria voldoen, krijg je volledig te zien. Uitsluitend volledig ingevulde profielkaarten worden getoond. De informatie is overzichtelijk weergegeven in één profielkaart. Vanuit hier kun je bijvoorbeeld doorklikken naar gegevens op LinkedIn of de website van de freelance support professional. In de kaart heb je tevens de mogelijkheid om het cv te downloaden. Nadat je een keuze hebt gemaakt om een freelancer te benaderen, kun je rechtstreeks mailen of telefonisch contact zoeken. Binnen 24 uur met een geschikte freelancer aan de slag is wat ons betreft de nieuwe standaard. Zonder poespas, gewoon helder!

FAQ#06 - Waar kan ik de opdrachten vinden op jullie website?

Met een actief account kun je na het inloggen op de button 'Opdrachten' klikken. Hierna verschijnen de openstaande opdrachten.

FAQ#07 - Wordt een lidmaatschap automatisch verlengd?

Ja, een lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch verlengd. Office Heroes hanteert een opzegtermijn van 30 dagen.

FAQ#08 - Wat controleren jullie als iemand zich aanmeldt bij Office Heroes?

Is de support professional in het bezit van een KvK-nummer en klopt dit?
Heeft de freelancer een profiel op LinkedIn? Is het cv geüpload en zijn alle gegevens ingevuld?
Staan er op LinkedIn (bij voorkeur minimaal twee) actuele referenties?

FAQ#09 - Wie is er verantwoordelijk voor de inhoud van de profielen?

De freelance managementondersteuner is zelf verantwoordelijk voor de inhoud van het profiel. Wel doen wij bij aanmelding een controle op een aantal punten en zullen wij eventueel advies geven als wij geloven dat dit de kwaliteit ten goede komt. Het is in het belang van de freelance managementondersteuner zelf om zich te onderscheiden en … om gevonden te worden.

FAQ#10 - Hoe zit het met de privacy van de profielen?

We gaan zorgvuldig om met je privacy: de profielen zijn alleen voor leden toegankelijk. Als freelancer wil je jezelf echter zo uitgebreid mogelijk profileren dus voor leden onderling is alle profielinformatie volledig toegankelijk binnen het ledengedeelte van de site. 

FAQ#11 - Geven jullie ook advies aan de freelancers/opdrachtgevers?

Wij geven graag advies als een freelancer of opdrachtgever daarom vraagt. Wij zijn ook altijd per e-mail en telefoon bereikbaar voor vragen die niet zijn ondervangen in de helpfunctie.

FAQ#12 - Veel freelancers hebben toch al een eigen netwerk dat wordt ingezet?

Klopt, dat is dan ook direct de grote kracht van Office Heroes. De een heeft een opdracht, de ander kent een aantal van de beschikbare freelance secretaresses persoonlijk. Met onze website bundelen we de krachten en maken we optimaal gebruik van elkaars netwerk. Social media zoals Twitter, LinkedIn en Facebook zijn gekoppeld aan de website.

FAQ#13 - Hoe gebruiksvriendelijk is Office Heroes?

We hebben er alles aan gedaan om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Veel informatie in één scherm zodat je niet hoeft te switchen tussen schermen. Naast sommige invulvelden staat extra uitleg zodat je snel door kunt. Ook het zoeken op profielen gaat eenvoudig door het invullen van drie criteria (beschikbare datum, werkgebied, beschikbare uren per week).

FAQ#14 - Kan ik 24 uur per dag lid worden en/of profielen zoeken?

Ja dat kan! We zijn 24 uur per dag en alle dagen van de week open.

FAQ#15 - Waar vind ik Office Heroes nog meer?

Leuk als je ons volgt op Twitter! Onze twitternaam is @OfficeHeroes_nl. Onze hashtag is #officeheroes. Daarnaast gebruiken wij ook vaak de hashtags #secretaresse en #freelance of #zzp. Je kunt ons ook 'liken' op Facebook.

Andere vragen?

Ben je net zo nieuwsgierig ingesteld als wij? Stel dan alle vragen die je hebt. We beantwoorden ze graag. Mail je vraag naar info@officeheroes.nl en we sturen je het antwoord.

inloggen

Lid worden?


Office Heroes

Mail: info@officeheroes.nl

Tel: 06-29564228

KvK: 52650928

Privacy

Algemene voorwaarden